مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-10اقتصادي

نگارش یک فصل کتاب انتشارات اشپرینگر نیچر توسط عضو هیات علمی دانشگاه تفرش


به دعوت انتشارات اشپرینگر ( (Springer ) فصل سوم کتاب Laser Cladding of Metals توسط دکتر غلامرضا فیاض عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه تفرش، با همکاری دکتر سپیده ذاکری تالیف و توسط این انتشارات معتبر بین المللی به چاپ رسید.

- ایسنا/مرکزی به دعوت انتشارات اشپرینگر ( (Springer ) فصل سوم کتاب " Laser Cladding of Metals" توسط دکتر غلامرضا فیاض عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه تفرش، با همکاری دکتر سپیده ذاکری تالیف و توسط این انتشارات معتبر بین المللی به چاپ رسید.

غلامرضا فیاض افزود: موضوع این کتاب، ساخت افزایشی یا همان چاپ سه بُعدی است که به عنوان یکی از محورهای اساسی تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم مبنای تغییرات عظیمی در انواع صنایع از نفت و گاز و پتروشیمی تا معدن و فولاد شده است.

این تغییر ارزنده تولید قطعات پیچیده را تا سطح چاپ یک برگه کاغذ در چاپگرهای معمولی ساده می کند.

وی ادامه داد: در این راستا، ظرف 10 سال گذشته تحقیقات دامنه داری در گروه فیزیک دانشگاه تفرش بطور مستقل و بدون نیاز به همکاری مشترک با گروههای تحقیقاتی خارج از دانشگاه انجام شده است.

ازجمله دستاوردهای مهم آن چاپ مقاله ای در سال 2018 با عنوانTowards additive manufacturing of compressor impellers در ژورنال بسیار معتبر Additive Manufacturing با ضریب تاثیر پنج ساله 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارش یک فصل کتاب انتشارات اشپرینگر نیچر توسط عضو هیات علمی دانشگاه تفرش

نگارش یک فصل کتاب انتشارات اشپرینگر نیچر توسط عضو هیات علمی دانشگاه تفرش