مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-10فرهنگي

«در کنار پروانه ها» چه آموزه هایی برای مردم داشت؟ / پتکی: گره گشای سریال بودم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داستان سریال در کنار پروانه ها که این شب ها قسمت پایانی اش از شبکه دو پخش می شود، درباره تحول یک انسان است که سهوی اشتباهی انجام داده و طی داستان بنا است مجازات شود.

- در کنار پروانه ها چه آموزه هایی برای مردم داشت؟ / پتکی: گره گشای سریال بودم در کنار پروانه ها چه آموزه هایی برای مردم داشت؟ / پتکی: گره گشای سریال بودم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داستان سریال در کنار پروانه ها که این شب ها قسمت پایانی اش از شبکه دو پخش می شود، درباره تحول یک انسان است که سهوی اشتباهی انجام داده و طی داستان بنا است مجازات شود.

رهی با بازی سامرند معروفی در این سریال مصداق بارز آدم هایی است که کاری را به اشتباه انجام می دهند و در شرایطی قرار می گیرند که شرایط جبران برایشان فراهم می شود.

شاید یکی از آموزه های این سریال نیز در همین زمینه باشد که می توان با اقرار به اشتباه بخشیده شد و به زندگی برگشت و دوباره از نو شروع کرد.

اما در همین سریال شخصیت های فراوان دیگری هم هستند که در شرایطی شاید مشابه رهی قرار گرفتند و برای رهایی از این شرایط به دنبال فرصتی هستند.

یکی از این شخصیت ها در این سریال، تقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«در کنار پروانه ها» چه آموزه هایی برای مردم داشت؟ / پتکی: گره گشای سریال بودم

«در کنار پروانه ها» چه آموزه هایی برای مردم داشت؟ / پتکی: گره گشای سریال بودم