مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-10اقتصادي

زنگ هشدار گرانی گوشت و لبنیات


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی هوشمند؛ در چند وقت اخیر، یکی از زمزمه هایی که به گوش می رسد و هر روز بر قوت خود می افزاید، گرانی گوشت و لبنیات است.

- نقش دلالان در ایجاد قیمت ها بسیار پر رنگ است؛ چرا که عمده دامداران با دلالان طرف حساب بوده و دلالان نیز با توجه به نیاز های بازار و اصل عرضه و تقاضا، هر قیمتی را که دلشان بخواهد تصویب می کنند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، مرتضی هوشمند؛ در چند وقت اخیر، یکی از زمزمه هایی که به گوش می رسد و هر روز بر قوت خود می افزاید، گرانی گوشت و لبنیات است.

همانطور که مشاهده کردیم، شاهد افزایش قیمت لبنیات در چند وقت اخیر بوده ایم اما خبرها حاکی از آن است که مجددا شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود.

دلیل افزایش قیمت ها چیست و چه کسانی در این گرانی ها سهم دارند؟ متاسفانه وقتی که قیمت فرآورده های دامی افزایش پیدا می کند، اولین انگشت اتهام، به سمت دامداران دراز می شود و در صف متهمان ردیف اول قرار می گیرند، درحالی که این گونه نیست و دامداران بیچاره هیچ تاثیری در افزایش قیمت ها و تنش در بازارها را ندارند.

با این تفاصیل، یک سوال در این بین مطرح می شود و آن هم این است که با توجه به این که قیمت دام های زنده ما در حال حاضر به هیچ وجه گران نبوده و نیست اما چرا قیمت فرآورده های آن، به نسبت دام ها بالاتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هشدار گرانی گوشت و لبنیات

زنگ هشدار گرانی گوشت و لبنیات