مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-10سياسي

پلیس فتا با سوءاستفاده کنندگان از کودکان در فضای مجازی برخورد کند


پلیس فتا در استان با سوءاستفاده کنندگان از کودکان در فضای مجازی برخورد لازم را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی امروز یکشنبه در هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان گفت: خداوند متعال هیچ انسانی را فی نفسه مجرم نمی آفریند بلکه در طول زندگی ممکن است انسان دچار خطا و جرم شود و اینکه فرزندان و کودکان تحت تأثیر چه شرایطی به سمت بزه و جرم سوق داده می شوند، مهم است.

وی اظهار داشت: در اجرای اقدامات پیشگیرانه بسیار مهم است موضوع آموزش کودکان، اطفال، نوجوانان و حتی خانواده های آنها را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که جرایم و مشکلات در این بخش کاهش یابد.

معاون استاندار لرستان افزود: بهزیستی به عنوان متولی این امر در قانون معرفی شده و دستگاه هایی که به صراحت از آنها در این رابطه نام برده شده، کمک کنند تا این اقدامات به خوبی صورت پذیرد.

ثمینی تاکید کرد: در موضوع برخورد با کودکان و نوجوانان، شیوه اعمال جرایم این گروه سنی بایستی متناسب با سن و شرایط زندگی آنها انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت و نقش دین عنوان کرد: توجه به آموزه های دینی در این قضیه بسیار مهم بوده و لازم است بر همین اساس عمل شود و این مباحث از دوران مهد کودک برای کودکان تعلیم داده و نهادینه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس فتا با سوءاستفاده کنندگان از کودکان در فضای مجازی برخورد کند

پلیس فتا با سوءاستفاده کنندگان از کودکان در فضای مجازی برخورد کند