مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-10اجتماعي

واکسیناسیون 58 درصدی دانش آموزان در اسدآباد


این شهرستان با واکسیناسیون 58 درصدی دانش آموزان تا این لحظه در روند واکسیناسیون دانش آموزان در سطح استان همدان پیشرو است.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: این شهرستان با واکسیناسیون 58 درصدی دانش آموزان تا این لحظه در روند واکسیناسیون دانش آموزان در سطح استان همدان پیشرو است.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد: از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان در دو هفته اخیر از 9هزار و 202دانش آموز 12تا 18سال شهرستان پنج هزار و 354 دانش آموز معادل 58 درصد واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه شرط حضور در مدرسه را تزریق واکسن قرار داده اند،افزود: از دانشکده علوم پزشکی و آموزش و پرورش شهرستان می خواهیم تا پایان هفته به ثروت ضربتی نسبت به واکسیناسیون مابقی دانش آموزان نیز اقدام کنند ضمن اینکه ترغیب دانش آموزان به واکسیناسیون توسط متنفذین، فرهنگیان و معلمان .

ضرورت دارد.

کتابی همچنین با بیان اینکه تاکنون 74 درصد جمعیت بالای 12 سال شهرستان واکسینه شده اند، خاطر نشان کرد: این میزان آمار در مقایسه با میانگین کشوری آمار خوبی بوده و در این رابطه نیز از میانگین استان بالاتر هستیم.

فرماندار اسدآباد در ادامه با تاکید ویژه بر واکسیناسیون کارکنان دولت اضافه کرد: در رابطه با اینکه تاکنون چه تعداد از کارکنان ادارات نسبت به واکسیناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 58 درصدی دانش آموزان در اسدآباد

واکسیناسیون 58 درصدی دانش آموزان در اسدآباد