مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-10اقتصادي

بازدید بانوی کارآفرین کرجی از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی استان البرز


معصومه جعفرزاده بانوی کارآفرین موفق، نویسنده  2 کتاب قانون جذب ثروت و تغییر باور مالی ،  مربی بین المللی مهارت های زندگی و کارآفرینی و مدیر موسسه جذب مسیر خوشبختی از نخستین مرکز ساماندگی مشاغل خانگی کشور در کرج بازدید و از تولیدات زنان کارآفرین .

- ایسنا/البرز معصومه جعفرزاده بانوی کارآفرین موفق، نویسنده  2 کتاب "قانون جذب ثروت" و "تغییر باور مالی"،  مربی بین المللی مهارت های زندگی و کارآفرینی و مدیر موسسه جذب مسیر خوشبختی از نخستین مرکز ساماندگی مشاغل خانگی کشور در کرج بازدید و از تولیدات زنان کارآفرین در این مرکز حمایت کرد.

وی ضمن بازدید این مرکز از محصولات زنان کارآفرین حمایت کرد و گفت: داشتن نگاه مثبت باید در همه ما رسوخ کند و باور داشته باشیم که همه افراد جامعه وظیفه دارند از تولیدکننده و کارآفرین حمایت کنند و مسئولان نیز باید به سراغ این افراد بروند.

جعفرزاده با بیش از 20 سال سابقه تحقیق و پژوهش در زمینه ی قانون جذب و تغییر باور مالی، ضمن تشویق بانوان کارآفرین حاضر در این مرکز، بسته های آموزشی و کتاب های خود را که این روزها مورد اقبال قرار گرفته است را در بین غرفه داران توزیع کرد و این نوید را داد که در آینده نزدیک آمادگی مشاوره و راهنمایی هرچه بیشتر به بانوان موفق در زمینه کارآفرینی را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بانوی کارآفرین کرجی از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی استان البرز

بازدید بانوی کارآفرین کرجی از نخستین نمایشگاه مشاغل خانگی استان البرز