مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-10ورزشي

غیبت ایران در یخ نوردی المپیک جای تاسف دارد


رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به اهمیت آزادی در انتخابات گفت: حرکت امروز اعضای مجمع اصفهان نشان از داشتن آزادی و همچنین نرسیدن به یک اتحاد برای انتخاب رییس جدید هیئت است.

- ایسنا/اصفهان رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به اهمیت آزادی در انتخابات گفت: حرکت امروز اعضای مجمع اصفهان نشان از داشتن آزادی و همچنین نرسیدن به یک اتحاد برای انتخاب رییس جدید هیئت است.

رضا زارعی، امروز (یکشنبه_ 18 مهرماه) در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد است، اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی استان اصفهان را نمونه ای از آزادی می توان نام برد که اعضا می توانند بدون هراس، رای و نظر خود را اعلام کنند.

وی افزود: شاید برای ورزش اصفهان انتخاب نشدن رییس در مجمع انتخاباتی، اتفاق نادری باشد، اما بارها در استان های مختلف به این مورد برخورد کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زارعی با اشاره به تصمیم جمعی 14 نفر از اعضای مجمع برای انداختن رای سفید به صندوق خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می دهد اعضای مجمع برای انتخاب هیچ کدام از کاندیداها به اتحاد نرسیدند و این پیام را به کاندیداها می دهد که باید بیشتر کار کنند زیرا اصفهان استان بزرگی است و به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت ایران در یخ نوردی المپیک جای تاسف دارد

غیبت ایران در یخ نوردی المپیک جای تاسف دارد