مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-10پزشكي

معاون وزیر بهداشت: احتمال پیک بعدی کرونا در آبان ماه


معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه فعلا پایانی برای کرونا متصور نیستیم، گفت: با توجه به ماهیت کرونا، تجمعات، مسافرت ها و… عاملی برای شیوع بیشتر ویروس است و پیش بینی ما این است که شاید در ماه آینده پیکی تجربه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، دکتر کمال حیدری در نشستی خبری که به صورت مجازی برگزار شد، درباره واکسیناسیون کرونا و نحوه بازگشایی ها گفت: امیدواریم واکسیناسیون به بالای 85 درصد برسد و این موضوع بر اساس فرمول RO یا بر اساس بیماری زایی آن سوش از ویروس و نوع ویروس جامعه بررسی می شود و باید میزان ایمنی بدن و جامعه را بالا ببریم .

او افزود: بحث واکسیناسیون چه 70 درصد چه 100 درصد به این بر می گردد که ایمنی پایه برای فرد فراهم شود.

زمانی ممکن است بدن با ویروس روبرو شود و آن را نشناسد و واکنش های حساسی نشان دهد و از طرفی اگر بدن با ویروس ضعیف شده روبرو شود، می تواند سیستم ایمنی پایه را تقویت کند که اگر با ویروس واقعی روبرو شد کمترین واقعه برای بدن رخ دهد.

بنابراین اصل موضوع واکسیناسیون به دلیل افزایش ایمنی زایی است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: در موجی که پشت سر گذاشتیم بسیاری از افراد مبتلا شدند و به تبع هرچه در مخرج کسر تعداد بیشتری از افراد جامعه مبتلا شوند، ناخواسته تعداد زیادی هم بیمارستان می روند و به تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: احتمال پیک بعدی کرونا در آبان ماه

معاون وزیر بهداشت: احتمال پیک بعدی کرونا در آبان ماه