مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-10اقتصادي

توسعه هورامان؛ زمینه ساز توسعه گردشگری و رونق اقتصادی غرب کشور


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: ثبت جهانی هورامان افتخاری بود برای استان کردستان و در صورت توسعه این منطقه شاهد رونق اقتصادی منطقه غرب کشور نیز خواهیم بود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: ثبت جهانی هورامان افتخاری بود برای استان کردستان و در صورت توسعه این منطقه شاهد رونق اقتصادی منطقه غرب کشور نیز خواهیم بود.

یعقوب گویلیان امروز (18 مهر) در نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج اظهار کرد: گردشگری و صنایع دستی می تواند در حوزه اشتغال، کاهش بیکاری، توسعه اقتصادی و .

بسیار موثر باشد، که این مهم چارچوب علمی و اصول منطقی خود را می طلبد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر حرکات زیرساختی موثری در استان کردستان انجام شده است، گرچه هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد اما کارها و اقدامات خاصی در این حوزه صورت گرفته است که بحث راه آهن همدان-سنندج یکی از آن اقدامات موثر در حوزه گردشگری است.

گویلیان ادامه داد: همچنین جاده سنندج- مریوان، فرودگاه سقز نیز می توانند در بحث گردشگری موثر واقع شوند و این اقدامات بستری را فراهم کرده اند که بتوان بهتر از گذشته از این ظرفیت ها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه هورامان؛ زمینه ساز توسعه گردشگری و رونق اقتصادی غرب کشور

توسعه هورامان؛ زمینه ساز توسعه گردشگری و رونق اقتصادی غرب کشور