مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-10سياسي

مراکز تربیت و رشد کودکان در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شوند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مراکز تربیت و رشد کودکان در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شوند.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در مراسم هفته کودک اظهار داشت: در عرصه تربیت کودکان باید یک کار علمی و دانش بنیان داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در عرصه اجرایی نیز باید مطابق سن و رفتار مخاطبمان که کودکان هستند با روانشناسی و جامع شناسی ویژه با کودکان رفتار کنیم.

وی بر لزوم ارائه آموزش های مناسب به کودکان تاکید کرد و ادامه داد: کودکان در کنار درس و تحصیل علم، ارتباطشان را با قرآن و مبانی دین با کمک والدین و مراکز تربیتی قوی کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به ترویج صفا و صمیمیت در خانه های دارای کودک خاطرنشان کرد: انسان های بزرگ، بزرگی خودشان را از کودکی آغاز و در یک عرصه طراحی و برنامه ریزی شده، مسیر بزرگی را طی کردند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین خانواده ها و نهادهای مربوطه برای تربیت کودکان افزود: مراکز تربیتی کودکان باید دارای اعتبارات لازم باشند و حمایت مناسب از آنها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: مراکز تربیتی باید دارای دانش، دلسوزی و تلاش لازم و از آن طرف نظارت و بررسی های لازم در عرصه پرورش این جوانه ای زیبا که در آینده درخت تناور مملکت می شوند، داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تربیت و رشد کودکان در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شوند

مراکز تربیت و رشد کودکان در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت شوند