مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-10سياسي

برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 تصویب شد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی از تصویب دومین برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 منطبق با شرایط کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی طی پیامی، بیست و نهمین سالروز تأسیس این دانشگاه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: هیجدهم مهرماه، سرآغاز شکوفایی و بالندگی دانشگاه جامع علمی کاربردی بعنوان مولود مبارک و پرخیر انقلاب اسلامی است که آثار و دستاوردهای عظیم آن در پهنه گسترده کشور نمایان شده و آحاد جامعه را بهره مند ساخته است.

این دانشگاه در دوره جدید فعالیت با رویکرد کیفیت افزایی و مأموریت گرایی به ساماندهی و ارتقای ارکان آموزشی اهتمام جدی ورزیده و گرایش نسل جوان جامعه و خانواده ها را به سمت آموزش های مهارتی نوید بخشیده است.

امروز با تصویب دومین برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 منطبق با شرایط و الزامات روز کشور و اجرای آن در تمامی سطوح این دانشگاه، گامی عملی در راستای عینیت بخشی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تقویت دولت محترم برداشته شده است.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، با تقویت رویکرد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 تصویب شد

برنامه راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 تصویب شد