مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-10اقتصادي

ایجاد بازارچه های مرزی در خراسان شمالی از مصوبات ملی است


معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بازارچه های مرزی در استان از مصوبات ملی است ، گفت : برای ایجاد این بازارچه ها پیگیری های بسیاری از سوی مسئولان استان انجام شده و همچنان نیز در سطح ملی در حال پیگیری است .

- محمود قنبری در هفتمین شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که 18 مهرماه در محل استانداری برگزار شد، افزود: ایجاد بازارچه مرزی جزو مصوبات ملی بوده که در صورت ایجاد شاهد رونق اقتصادی استان خواهیم بود .

قنبری در خصوص افزایش قیمت سیمان و محدودیت های خرید آن نیز افزود :خرید سیمان از طریق بورس و الزام داشتن کد بورس و عدم خرید مستقیم خریدارهای خرد مطلوب استان نیست زیرا این استان بیش از نیاز تولید سیمان دارد که باید حل این مشکل در سطح ملی مورد پیگیری قرارگیرد .

وی در ارتباط با بررسی مشکل حق بیمه رانندگان نیز گفت: تمام تصمیم گیری ها ، آیین نامه ها و مقررات برای رفاه حال مردم است نه ایجاد مشکل لذا با چنین نگاهی باید تصمیمات درست و منطقی برای رانندگان اتخاذ شود .

قنبری خاطرنشان کرد: این شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی جهت جدی گرفته شدن بخش خصوصی و کمک به حل مشکلات آنان است زیرا بخش خصوصی موجب تحول اقتصادی کشور می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بازارچه های مرزی در خراسان شمالی از مصوبات ملی است

ایجاد بازارچه های مرزی در خراسان شمالی از مصوبات ملی است