مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-10ورزشي

شیمیدر قم بسکتبالیست آمریکایی جذب کرد


تیم بسکتبال شیمیدر قم امروز با یک بازیکن خارجی مطرح برای مسابقات فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور به توافق رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از هفته آینده دقیقا از 24 مهر ماه آغاز می شود و تیم شیمیدر قم به عنوان یکی از 16 تیم این فصل در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفان خود رقابت می کند.

نماینده بسکتبال قم که بعد از مقام سومی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر به دنبال رتبه ای بهتر است، امسال تدارک وسیعی برای حضور قدرتمند در لیگ جدید انجام داده و با حضور سرمربی تیم ملی و بازیکنان شاخص بومی یکی از شانس های اصلی قهرمانی لیگ به شمار می رود.

نماینده بسکتبال قم که چند بازیکن ملی پوش المپیکی را در اختیار دارد، در فرصت باقی مانده تا شروع نخستین مسابقه خود به سراغ یک بازیکن مطرح خارجی رفت و سرانجام ارنست فرانکلین زیگلر فوروارد آمریکایی را برای لیگ جدید به جمع نفرات خود اضافه کرد.

خرید جدید شیمیدر قم سابقه بازی در مسابقات دانشگاه های آمریکا NCAA و لیگ داخلی کشورهای جمهوری چک، لوکزامبورگ، انگلیس، رومانی و فنلاند را دارد و در جمع شاگردان مهران شاهین طبع از نخستین بازی شیمیدر در روز 28 مهر ماه به میدان می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم بسکتبالیست آمریکایی جذب کرد

شیمیدر قم بسکتبالیست آمریکایی جذب کرد