مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-10ورزشي

حضور 6 کاندیدا در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان


ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان که از سوم مهر آغاز شده بود، امروز 18 مهر با ثبت نام 6 کاندیدا به پایان رسید.

- ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان که از سوم مهر آغاز شده بود، امروز 18 مهر با ثبت نام 6 کاندیدا به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان برای احراز پست ریاست فدراسیون که از سوم مهر آغاز شده بود، امروز(18 مهر) با ثبت نام 6 کاندیدا به پایان رسید.

محمدرضا مظلومی ( رییس فدراسیون جانبازان و معلولان)، کاظم شمس مرفه (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان تهران)، عباس صادق زاده (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمان)، روزبه زورقی (رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان البرز)، محمدرضا بیدگی (جانباز) و قاسم قاسمی (جانباز) نامزدهایی هستند که برای احراز پست ریاست فدراسیون نابینایان و کم بینایان ثبت نام کرده اند.

اسامی کاندیداها برای بررسی مدارک و استعلام جهت شرکت در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان به وزارت ورزش و جوانان ارجاع داده شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 6 کاندیدا در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان

حضور 6 کاندیدا در انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان