مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:302021-10-10فرهنگي

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی مشترک بین ایران و کره جنوبی


معاون موزه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی مشترک میان کشورهای ایران و کره جنوبی خبر داد.

- معاون موزه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی مشترک میان کشورهای ایران و کره جنوبی در شهر پوسان کره جنوبی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، مهدی قیصری نیک با اعلام این خبر اظهار کرد: هم زمان با برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در شهر پوسان کره جنوبی موزه آستان قدس رضوی در راستای مأموریت فرهنگی خود برای ترویج میراث رضوی با ارسال تصاویر اشیای نفیس تاریخی و هنری و نسخ خطی گنجینه های رضوی، به معرفی این آثار پرداخت.

وی با بیان این که بسیاری از این آثار دارای کتیبه های قرآنی و متن احادیث است، ادامه داد: این نمایشگاه خوشنویسی کره ای، عربی و فارسی از هشت تا 11 اکتبر مطابق با 17 تا 20 مهر ماه در شهر پوسان کره جنوبی در حال برگزاری است.

معاون موزه های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی تصریح کرد: مراسم رسمی این نمایشگاه، شامل پیام ها و سخنرانی ها در روز 9 اکتبر همزمان با روز الفبای کره آغاز شد.

وی با بیان این که موسسه مطالعات مدیترانه دانشگاه مطالعات خارجی پوسان انجمن خوشنویسان کره و موسسه مطالعات اسلام و مدیترانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی مشترک بین ایران و کره جنوبی

برگزاری نمایشگاه خوشنویسی مشترک بین ایران و کره جنوبی