مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-10اقتصادي

همدان با بی سابقه ترین وضعیت خشکسالی مواجه است


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان با بیان اینکه با بی سابقه ترین وضعیت خشکسالی مواجه هستیم از شناسایی 26 حلقه چاه آب کشاورزی قابل استفاده به منظور اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، منصور ستوده عصر امروز در کمیته راهبردی مدیریت آب شهرستان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تامین اضطراری آب شهر همدان با همکاری شرکت آب و فاضلاب اظهار کرد: با بی سابقه ترین وضعیت خشکسالی و کمبود منابع آب در مرکز استان مواجهیم.

وی با بیان اینکه میزان ذخیره فعلی موجود در سد اکباتان 4.

7 میلیون متر مکعب است افزود: از این میزان 2 میلیون متر مکعب هم قابل استفاده نیست و میزان برداشت آب این سد را از یک هزار و 200 لیتر در ثانیه به 890 لیتر کاهش دادیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان از شناسایی 26 حلقه چاه آب کشاورزی قابل استفاده به منظور اجرای طرح اضطراری تامین آب شرب شهر خبر داد و افزود: هم اکنون پنج حلقه چاه آب در اختیار در منطقه خالقوردی و چهار حلقه چاه کشاورزی اجاره ای با ظرفیت 200 لیتر در ثانیه وارد مدار شده است.

وی خواستار همکاری شرکت توزیع برق در راستای تسهیل در بهره برداری برخی از چاه های کشاورزی شد و افزود: تعداد قابل توجهی از بهره برداران چاه های کشاورزی ضمن اعلام آمادگی همراهی لازم را دارند و آب من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان با بی سابقه ترین وضعیت خشکسالی مواجه است

همدان با بی سابقه ترین وضعیت خشکسالی مواجه است