مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-10سياسي

تبدیل وضعیت ایثارگران به امری نگران کننده تبدیل شده است


نایب رییس شورای شهر شیراز به موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران که به امری نگران کننده تبدیل شده است اشاره کرد و گفت: روند اجرایی این اقدام بسیار کند و ابهام برانگیز در حال انجام است.

- ایسنا/فارس نایب رییس شورای شهر شیراز به موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران که به امری نگران کننده تبدیل شده است اشاره کرد و گفت: روند اجرایی این اقدام بسیار کند و ابهام برانگیز در حال انجام است.

محمدتقی تذروی یکشنبه 18 مهرماه در بیستمین جلسه علنی شورای شهر شیراز عنوان کرد: اکنون با استقرار دولت منتخب و تعیین استاندار و تایید شهردار از سوی وزارت کشور، فضا و مرزبندی های سیاسی شهر و کشور پایان یافته و مردم تنها عمل و خدمت ما را به دور از حاشیه و بگو مگوهای سیاسی می پذیرند.

او ضمن تبریک به سیداحسان اصنافی در سمت شهردار شیراز به تشریح حاصل تجربه حضور خود در دو دوره گذشته در شورای شهر شیراز پرداخت و به شهردار جدید این کلانشهر تأکید کرد: در انتخاب افراد برای تصدی پست ها اعم از شهرداران مناطق، معاونت ها و سازمان ها دقت لازم را داشته و مرعوب فشارهای سیاسی و لابی گری ها نشوید.

تذوری خطاب به شهردار شیراز توصیه کرد: افراد متخصص دارای برنامه را در اولویت قرار دهید و پیش از انتصاب مسئولیت برنامه کاری سه ساله آنان را مورد مطالعه و دقت نظر قرار دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت ایثارگران به امری نگران کننده تبدیل شده است

تبدیل وضعیت ایثارگران به امری نگران کننده تبدیل شده است