مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-10سياسي

مردم در آزمون های سخت، همواره پشت نظام و رهبری ایستاده اند


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) گفت: مردم ایران در همه ناملایمات و سختی ها هیچگاه، نظام و رهبری را تنها نگذاشته اند و همواره از این آزمون های الهی سربلند بیرون آمده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم(ع) بعدازظهر امروز در پانزدهمین مراسم تجلیل از حفاظ مرکز آموزش قرآن آستان اظهار کرد: در این شرایط که دشواری هایی بر اثر دشمنی های کینه توزانه دشمنان برای مردم شکل گرفته است از جمله سخت ترین دوران های تاریخ  است که تاکنون بر جمهوری اسلامی ایران گذشته و مردمی که در مراحل مختلف از آزمون های گوناگون سربلند بیرون آمده اند، در آزمون کنونی نیز سربلند و ان شاء الله زمینه ساز تشکیل حکومت جهانی  به رهبری حضرت ولیعصر(عج) خواهیم بود.

وی گفت: پیامبر خدا(ص) و امام صادق(ع) می فرمایند؛ اهل قرآن در میان انسان ها دارای درجات والایی هستند بجز از پیامبران [و معصومین] که در بلندترین مقامات هستند؛ پس حقوق اهل قرآن را رعایت کنید؛ اینان نزد خداوند دارای اجر و قرب بالایی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: طبق روایات افرادی که حافظ قرآن هستند حامل قرآن و از اولیاء خدا هستند و هرکس با حاملان قرآن دشمنی کند در حقیقت با خداوند دشمنی کرده است و اگر کسی آنان را دوست داشته باشد گویی که خداون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در آزمون های سخت، همواره پشت نظام و رهبری ایستاده اند

مردم در آزمون های سخت، همواره پشت نظام و رهبری ایستاده اند