مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 16:002021-10-10اقتصادي

البرز قطب فناوری کشور است


 استان البرز در عرصه فناوری و دارویی از قطب های کشور است.

- ایسنا/البرز مدیر کل استاندارد البرز گفت: استان البرز در عرصه فناوری و دارویی از قطب های کشور است.

حسین محتشم در نشست مطبوعاتی روز یکشنبه 18 مهر که به مناسبت روز جهانی استاندارد برگزار شد شعار امسال را چشم انداز مشترک برای جهانی بهتر اعلام کرد و گفت: هر سال یک شعار انتخاب می شود که بر اساس نوع رشد و توان تولید ارتقاء و بهره برداری جهانی انتخاب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه استان البرز بیش از 13 درصد از صنعت کشور را دارا است افزود: این استان یکی از استان هایی است که بیشترین تعداد واحدهای تولیدی را دارد با رقمی معادل 1538 واحد که از این میزان 1444 واحد فعال و مابقی غیر فعال هستند.

محتشم استان البرز را یکی از قطب های فناوری کشور اعلام کرد و گفت: ما توانستیم در عرصه فناوری و دارویی از قطب های کشور باشیم.

وی با اشاره به واحدهای فعال در استان ذکر کرد: از 1444 واحد فعال 837 واحد دارای ‍بروانه فعالیت و 607 واحد فاقد آن هستند که دلیل اصلی آن شرایط نامناسب تحریم ها و همه گیری کرونا است و این قبیل مسایل باعث غیر فعال شدن خیلی از واحدهای تولیدی شده است.

وی ادامه داد: البرز رتبه هفتم را در تعداد واحدهای تولیدی در کشور دارا است و رتبه پنج در تعداد پروانه های معتبر استاندارد داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز قطب فناوری کشور است

البرز قطب فناوری کشور است