مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-10سياسي

رییسی: استاندار جدید تهران موضوع آلودگی هوای تهران را با جدیت پیگیری کند


رفع آلودگی هوا در تهران یکی از مسائل حیاتی است و معتقدم اگر در این زمینه قانون مصوب مجلس با دقت اجرا شود، بخش زیادی از آلودگی هوای تهران برطرف می شود.

- رفع آلودگی هوا در تهران یکی از مسائل حیاتی است و معتقدم اگر در این زمینه قانون مصوب مجلس با دقت اجرا شود، بخش زیادی از آلودگی هوای تهران برطرف می شود.

رییس جمهوری نگاه ویژه اعضای دولت به رفع مشکلات استان تهران را ضروری دانست و گفت: دستگاه های مختلف باید برای رفع مشکلات استان تهران همکاری کنند و این همکاری می تواند به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی عصر یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به اهداف سفرهای استانی گفت: دولت باید در همه نقاط کشور حضور یابد، چرا که در بسیاری از موارد برخی طرح ها که دچار وقفه بی دلیل شده اند، با پیگیری های مدیران ارشد در جریان بازدید حضوری، فعال می شود.

وی همچنین استفاده جامعه از اینترنت و ارتباطات را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و اظهار داشت: باید برای اتصال روستاهای فاقد شبکه ارتباطات؛ اقدامات ضروری انجام شود تا دانش آموزان، مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

رییس جمهوری برنامه ریزی برای اصلاح الگوی مصرف در بخش های آب، برق و انرژی را ضروری دانست و گفت: در این زمینه انجام اقدامات بنیادین و پایدار برای جلوگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: استاندار جدید تهران موضوع آلودگی هوای تهران را با جدیت پیگیری کند

رییسی: استاندار جدید تهران موضوع آلودگی هوای تهران را با جدیت پیگیری کند