مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-10سياسي

2 شهردار جدید شهرستان شهریار منصوب شدند/ کاویانی برای سومین بار به اندیشه برگشت


با حکم استاندار تهران بهروز کاویانی به عنوان شهردار شهر جدید اندیشه و علی اصغر علیزاده به عنوان شهردار جدید باغستان منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، پس از آغاز به کار ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در نیمه مرداد ماه و انتخاب شهرداران، فرآیند صدور حکم شهرداران شهرهای استان تهران در حال سپری شدن است.

در شهرستان شهریار با 7 شهر، تا پیش از هفته جاری صرفاً احکام شهرداران شهرهای شهریار و شاهد شهر صادر شده بود، که به ترتیب محمدصادق کولیوند با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار شهریار و بهمن خانی با حکم استاندار تهران به عنوان شهردار شاهدشهر منصوب شدند.

طی دو روز اخیر نیز با حکم استاندار تهران بهروز کاویانی شهردار سابق شهرهای شهریار، اندیشه و باغستان به عنوان شهردار دوره ششم مدیریت شهری اندیشه منصوب شد که پس از 2 بار تجربه حضور کاویانی به عنوان شهردار اندیشه در دوره های سوم و پنجم، این سومین مرتبه است که وی به عنوان شهردار اندیشه منصوب می شود.

همچنین با حکم استاندار تهران علی اصغر علیزاده نیز به عنوان شهردار جدید شهر باغستان منصوب شد که سوابقی همچون کارشناس استانداری البرز و وزارت کشور در پرونده های شهرسازی، بازرس سازمان بازرسی کل کشور و سوابق مدیریتی در شهرداری اندیشه و شهرداری تنکمان( شهرستان نظرآباد استان الب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شهردار جدید شهرستان شهریار منصوب شدند/ کاویانی برای سومین بار به اندیشه برگشت

2 شهردار جدید شهرستان شهریار منصوب شدند/ کاویانی برای سومین بار به اندیشه برگشت