مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-10بين الملل

هیل: ناتوانی بایدن در پیشبرد سازش اعراب و اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری هیل نزدیک به کنگره آمریکا روز یکشنبه در یادداشتی به قلم لورا کِلی آورده است، با گذشت یک سال از امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی و بحرین، - یک پایگاه خبری نزدیک به کنگره آمریکا در یادداشتی نوشت، دولت جدید آمریکا در پیشبرد طرح سازش میان کشور های عربی و رژیم صهیونیستی ناتوان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پایگاه خبری هیل نزدیک به کنگره آمریکا روز یکشنبه در یادداشتی به قلم لورا کِلی آورده است، با گذشت یک سال از امضای توافق سازش میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی و بحرین، این طرح با عدم پیشبرد مواجه شده است.

در این یادداشت آمده است، حامیان این توافقات سازش موسوم به توافق ابراهیم می گویند، با وجود حمایت فراحزبی از این طرح با وجود دوقطبی شدید حاکم بر کنگره آمریکا، دولت جو بایدن در حال از دست دادن موقعیتی کلیدی در این زمینه است.

کلی می نویسد: به عقیده آن ها دولت بایدن می تواند موفقیت های ملموسی در خاورمیانه داشته باشد؛ از جمله بهبود وضعیت فلسطینی ها و تصاحب موفقیت های ترامپ در زمینه سیاست خارجی .

وی می افزاید، رکود این روند احتمالاً در آستانه انتخابات 2022 و 2024 بهانه خوبی به دست جمهوری خواهان خواهد داد که به دنبال انتقاد از دولت بایدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیل: ناتوانی بایدن در پیشبرد سازش اعراب و اسراییل

هیل: ناتوانی بایدن در پیشبرد سازش اعراب و اسراییل