مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-10سياسي

4 واحد تولیدی تیرچه و بلوک پروانه بهره برداری دارند


مدیرکل استاندارد استان ایلام با بیان اینکه چهار واحد تولیدی تیرچه و بلوک دارای پروانه بهره برداری در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد 2 مورد فعال، - یک مورد در حال دریافت پروانه استاندارد و واحد دیگر در مرحله دریافت پروانه استاندارد است.

مهناز همتی در اولین روز از هفته استاندارد به اتفاق جمعی از خبرنگاران در بازدید از واحد تولیدی تیرچه صنعتی شهرستان چوار، اظهار کرد: تیرچه و بلوک از مصالح سازه ای مهم است که نقش بسزایی در پایداری ساختمان ها در برابر زلزله دارد ولی تقریبا اکثر آنها در کارگاه های سنتی تولیدی می شود.

وی گفت: اکثر این کارگاه ها به صورت فصلی و با کارگران غیرماهر و شرایط سخت نامعلوم مباردت به تولید می کنند که این مسئله موضوع استاندارد سازی را با مشکل بسیار جدی مواجه کرده است.

مدیرکل استاندارد ایلام با بیان اینکه مطابق استاندارد تولید خرپای تیرچه به صورت قوس الکترونیکی با الکترود دستی ممنوع است، افزود: این موضوع سالیان متوالی است که عنوان می شود اما با توجه به عدم وجود زیرساخت در استان تیرچه غیر استاندارد و ناایمن در ساخت و سازها کماکان مورد استفاده قرار می گیرد.

همتی با اشاره به لزوم صنعتی سازی و استاندارد سازی تیرچه در ایلام با بیان اینکه چهار واحد تولیدی تیرچه و بلوک دارای پروانه بهره برداری در استان وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 واحد تولیدی تیرچه و بلوک پروانه بهره برداری دارند

4 واحد تولیدی تیرچه و بلوک پروانه بهره برداری دارند