مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 20:452021-10-10فرهنگي

کرونای لعنتی دارد یکی یکی عزیزانمان را می گیرد


«کرونای لعنتی دارد یکی یکی عزیزانمان را از ما می گیرد»؛ این جمله را یکی از پیشکسوتان عرصه بازیگری می گوید که پس از درگذشت جمع کثیری از هنرمندان کشورمان خصوصا در هفته های اخیر، - همه دوست داشتند با مهرآوران کار کنند افشین سنگ چاپ، بازیگر هم که به گفته خودش با مرحوم عزت الله مهرآوران کارهای مشترک بسیاری داشته است، در توصیف همکار تازه درگذشته اش چنین می گوید: شریف و با سواد بودن مهمترین خصیصه ذاتی مهرآوران بود.

او از همان آدم های ناب دهه چهل و پنجاه بود که بسیار باسواد و باایمان بود.

او که آخرین بار در مجموعه پدر پسری که در ماه رمضان 99 از شبکه پنج پخش شد، با مرحوم مهرآوران همکاری داشته است، شاخص ترین کارهای تلویزیونی اش با مهرآوران را لیسانسه ها ، فوق لیسانسه ها و پیامک از دیار باقی معرفی کرده و همچنین یادآور می شود که چند تئاتر مذهبی هم با این بازیگر کار کرده است.

سنگ چاپ می گوید: من چون گاهی در سمت انتخاب بازیگر هم کار می کنم، آقای مهرآوران همیشه در رأس کست (انتخاب بازیگران) ما بود.

همه گروه های فیلم سازی در ایران به ویژه تلویزیونی و تئاتری ها آرزو داشتند که با آقای مهرآوران کار کنند، مگر اینکه آن فیلم نامه یا نمایشنامه نقشی در رابطه با آقای مهرآوران نداشت یا به توافق نمی رسیدند، بس که ایشان شریف، بی ریا و استادگونه رفتار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای لعنتی دارد یکی یکی عزیزانمان را می گیرد

کرونای لعنتی دارد یکی یکی عزیزانمان را می گیرد