مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 02:302021-10-10بين الملل

شرکت ناو هواپیمابر «کارل وینسون» در رزمایش مالابار


رسانه های هندی روز یکشنبه از حضور ناو هواپیمابر اتمی «کارل وینسون» جهت شرکت در رزمایش «مالابار» که از 12 تا 15 اکتبر با حضور کشور های هند، ژاپن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از ان دی تی وی ، مقامات هندی گفتند، بیست و پنجمین رزمایش دریایی مالابار در خلیج بنگال برگزار خواهد شد و کشتی های نظامی کشور های شرکت کننده در تمرین های پیچیده حضور خواهند داشت.

علاوه بر این ناو هواپیما بر، دو ناوشکن آمریکا به نام های لیک چمپلین و استاک دال که هر دو مجهز به موشک های هدایت شونده هستند، در رزمایش مالابار حضور خواهند داشت.

همچنین دو کشتی جنگی ژاپن و دو ناوشکن استرالیا در این رزمایش شرکت خواهند داشت.

از سوی هند نیز دو ناوشکن در رزمایش مالابار حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رزمایش مالابار سالیانه در آب های خلیج بنگال برگزار می شود و در آن نیرو های دریایی آمریکا، هند، نیروی دریایی سلطنتی استرالیا و همچنین نیروی دریایی دفاع از خود ژاپن شرکت دارند.

این رزمایش، اولین بار توسط هند و آمریکا در سال 1992 پایه گذاری شد و در سال 2019 در آب های ژاپن و در 2018 در قلمرو آمریکا در خلیج گوام برگزار شد.

هند در اواخر سال 2007 نیز در یک رزمایش چند جانبه دیگر در مالابار با حضور 25 فروند کشتی جنگی از آمریکا، ژاپن، سنگاپور و استرالیا در آب های خلیج بنگال در شرق هند شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ناو هواپیمابر «کارل وینسون» در رزمایش مالابار

شرکت ناو هواپیمابر «کارل وینسون» در رزمایش مالابار