مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 03:452021-10-11سياسي

اعلام وصول بیش از هزار و 800 شکایت به سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان


بازرس کل استان سیستان و بلوچستان گفت: تعداد افراد معرفی شده به مراجع قضایی و تخلفاتی 523 نفر و تعداد کل شکایات و اعلامات واصله مربوط به سامانه گزارشگران فساد و سامانه شکایات سازمان هزار و 844 فقره بوده است.

- محمد رضا شهریاری نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان همزمان با سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، ضمن تبریک این روز فرخنده؛ به اهمیت موضوع نظارت و بازرسی از دیدگاه مدیریت اسلامی پرداخت و با اشاره به اصل 174 قانون اساسی، وظیفه اصلی سازمان بازرسی را نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین برشمرد.

وی همچنین اولویت عملکردی بازرسی کل را در دوره مدیریتی جدید، پیشگیری از بروز تخلف از طریق تقویت امر نظارت و ارائه پیشنهادهای اصلاحی دانست.

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: مسبب بسیاری از تخلفات و جرائم، جهل به قوانین و مقررات است که انتظار می رود تمامی دستگاه های اجرایی به این مهم توجه کنند وی تعداد پرونده های تشکیل شده در سال گذشته را جمعاً 108 فقره شامل 77 موردی و 31 مورد برنامه ای اعلام کرد و گفت:  تعداد گزارش های ارسالی به مبادی ذی ربط 268 فقره بوده که شامل 108 گزارش اصلاحی، 111 گزارش تخلفاتی، 44 گزارش کیفری 3 فقره گزارش ابطال مصوبه و 2 فقره گزارش استحضاری  بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وصول بیش از هزار و 800 شکایت به سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان

اعلام وصول بیش از هزار و 800 شکایت به سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان