مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 04:352021-10-11ورزشي

صنایع باید از تیم های ورزشی هرمزگان حمایت کنند


صنایع باید از تیم های ورزشی هرمزگان حمایت کنند.

- ، احمد وحیدی صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: تیم های ورزشی این استان بایستی در عرصه های ملی حضور فعال و موثری داشته باشند، هرمزگان باید در ورزش های دریایی همچون قایقرانی و شنا حرف اول را در کشور بزند.

وی ادامه داد: این مساله به خصوص در زمینه ورزش های دریایی دارای اهمیت بیشتری است چرا که این استان دارای ساحل و دریاست و برای این منظور از نیروهای دریایی و دریابانی هم استفاده شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های استاندار قبلی استان اشاره کرد و گفت: فریدون همتی دارای روحیه، خلاق پر تلاش و پرکار و متواضع است.

وحیدی همچنین به اهمیت مزار پرورش میگو اشاره کرد و گفت: قرارداد خوبی توسط استاندار سابق هرمزگان منعقد شده است، اولین قرار داد برای 14 هزار هکتاری کوثر در بندرلنگه منعقد شده که اگر هر یک هکتار به یک خانواده داده شود 14 هزار خانواده شاغل می شوند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز دراین دیدار گفت: همتی دارای روحیه کار و تلاش و پر انرژی است که توانست حاشیه های سیاسی را از این استان دور کند که امید می رود از این نیرو در جاهای دیگری استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع باید از تیم های ورزشی هرمزگان حمایت کنند

صنایع باید از تیم های ورزشی هرمزگان حمایت کنند