مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-11سياسي

تأکید بر سرعت رسیدگی در مراجع قضایی گلستان


رییس کل دادگستری گلستان در جمع قضات گنبدکاووس، گفت: به جز پرونده های خاص و پیچیده، مدت زمان دادرسی نباید بیشتر از 6 ماه طول بکشد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان در جمع قضات گنبدکاووس، گفت: به جز پرونده های خاص و پیچیده، مدت زمان دادرسی نباید بیشتر از 6 ماه طول بکشد.

حیدر آسیابی در دیدار خود از حوزه قضایی گنبدکاووس در جمع قضات این شهرستان بار دیگر بر تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و گفت: برای مردم رفتار و برخورد مناسب مهم تر از نتیجه رسیدگی قضایی است و همان گونه که ریاست محترم قوه قضاییه هم بارها تأکید کرده اند رفتار مناسب با مردم باید در اولویت همکاران ما باشد.

وی بر رسیدگی سریع تر پرونده ها تأکید کرد و افزود: خوشبختانه با تلاش جهادی همکاران ما در ماه های اخیر پرونده های مسن به حداقل رسیده است و تلاش می کنیم با همت قضات به جز پرونده های خاص و پیچیده که رسیدگی به آنها زمان بر است پرونده هایی که بیش از 6 ماه مطرح شده اند زودتر تعیین تکلیف شود.

رییس کل دادگستری گلستان در ادامه بر حمایت و توجه ویژه قضات به واحدهای تولیدی هم تأکید کرد و گفت: به هیچ عنوان مواد اولیه و خطوط تولید صنایع و کارخانه ها نباید در روند قضایی توقیف شود و قضات در این موارد با دقت نظر بیشتری عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر سرعت رسیدگی در مراجع قضایی گلستان

تأکید بر سرعت رسیدگی در مراجع قضایی گلستان