مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-11سياسي

یگان ویژه در فتنه سال 88 درخشید/ خنثی شدن توطئه دشمن در بحران آب خوزستان


وقتی یگان ویژه در بحرانی حضور پیدا می کند، توطئه گران بدون عرض اندام فرار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار قاسم رضایی، صبح دوشنبه 19 مهر 1400 در مراسم صبحگاه یگان ویژه اظهار کرد: بالاترین توفیق نیروهای مسلح بر این است که فرمانده آنها یک فقیه است، این مهم است که این کشور و جامعه به طاغوت وصل نیست و به قرآن وصل است.

وی افزود: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از مردم و برای مردم است، به همین دلیل است که مردم نیروهای مسلح را دوست دارند، چه در مرزها، چه در دریا، چه هوا و چه امنیت داخلی مردم مشاهده می کنند نیروهای مسلح چگونه جانفشانی می کنند.

رضایی بیان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در جهان زبان زد است، هر مراسمی در نیروهای مسلح با نام خدا و بسم الله شروع می شود و این یعنی همگی ما برای خدا کار می کنیم، نیروهای مسلح ما امروزه چه در جغرافیایی داخلی و چه در خارج از مرزها به عنوان مستشار بت شکن است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: جبهه های مقاومت بخشی از مسیر انقلاب اسلامی است، ما اعتقاد به ظهور داریم و انقلاب اسلامی در مسیر بعثت و عاشورا بسترساز ظهور می دانیم.

وی گفت: نیروی انتظامی امروز امین و تکیه گاه مردم است، به عنوان مثال در ایام نوروز در موضوع کرونا و در انتخابات برای حفظ امنیت نیروی انتظامی پا به پای مردم برای حفظ سلامت و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان ویژه در فتنه سال 88 درخشید/ خنثی شدن توطئه دشمن در بحران آب خوزستان

یگان ویژه در فتنه سال 88 درخشید/ خنثی شدن توطئه دشمن در بحران آب خوزستان