مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-11اقتصادي

افزایش 27.2 درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در کهکیلویه و بویراحمد


مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد از افزایش مرگ و میر و کاهش مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد از افزایش مرگ و میر و کاهش مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی در این استان خبر داد.

کامروز امینی در نشست با خبرنگاران، با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 117 مورد فوت ناشی از تصادفات در استان داشته ایم که تعداد به نسبت مدت مشابه سال قبل 27.

2 درصد افزایش داشت، افزود: طی این مدت 2043 نفر با ادعای مصدومیت ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 درصد کاهش یافت.

وی اظهارکرد: از مجموع مصدومان تصادفات استان 1433 آقا و 610 نفر خانم بوده اند مدیرکل پزشکی قانونی استان کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری، 34 مورد فوتی ناشی از سو مصرف انواع مـواد مخدر در استان رقم خورد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.

25 درصد افزایش نشان می دهد.

امینی تصریح کرد: از مجموع فوتی های ناشی از سو مصرف مواد مخدر 28 نفر آقایان و 6 نفر خانم بوده اند و 30 مورد از این فوت ها مربوط به شهرستان بویراحمد و چهار مورد مربوط به شهرستان گچساران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 27.2 درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در کهکیلویه و بویراحمد

افزایش 27.2 درصدی مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در کهکیلویه و بویراحمد