مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-11فرهنگي

«دره پروانه ها» ؛ تابلوهایی با حال خوش کودکی


نمایشگاه آثار هنرجویان انجمن هنرهای تجسمی استان با عنوان «دره پروانه ها» تا پایان مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» برگزار شده است.

- ایسنا/ایلام نمایشگاه آثار هنرجویان انجمن هنرهای تجسمی استان با عنوان دره پروانه ها تا پایان مهرماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مهدی صندوق آبادی از دایر بودن نمایشگاه هنرهای تجسمی تا پایان مهرماه خبر داد و اظهار کرد: همزمان با روز جهانی کودک و با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی ، 372 اثر از 92 هنرجو از تا پایان مهرماه در نگارخانه استاد صندوق آبادی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رییس انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام افزود: این هنرجویان زیر نظر مدرسانی همچون زهره الفتی طراحی و نقاشی ، مالک محمدزاده طراحی و نقاشی ، پرستو وحیدی نقاشی آبرنگ ، بهاره الیاسی نقاشی کودک و تصویرسازی ، ندا پورمند سیاه قلم و فریبا گلشنی حجم و سفال آموزش دیده اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت دو هفته و از ساعت 15 الی 17 در نگارخانه استاد صندوق آبادی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برپاست، افزود: انجمن هنرهای تجسمی استان ایلام یکی از فعال ترین مراکز هنری استان به حساب می آید که در سال 98 میزبان بیست و ششمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان کشور به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دره پروانه ها» ؛ تابلوهایی با حال خوش کودکی

«دره پروانه ها» ؛ تابلوهایی با حال خوش کودکی