مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-11سياسي

باید امیدمان به تهران نباشد/تا پایان سال جشن پایان محرومیت بشاگرد برپا می شود


باید امیدمان به تهران و مرکز نباشد بلکه باید خودمان مشکلات را بشکنیم و موانع را از سد راه برداریم.

- ایسنا/هرمزگان استاندار سابق هرمزگان گفت: باید امیدمان به تهران و مرکز نباشد بلکه باید خودمان مشکلات را بشکنیم و موانع را از سد راه برداریم.

فریدون همتی صبح امروز (19 مهرماه) در آیین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان، افرود: امروز شاهد مقتدرترین دوران ایران در طول تاریخ هستیم که هیچ بیگانه ای اجازه حتی نیم نگاهی هم نمی تواند به آن بیندازد و مردمان ایران اسلامی با تمامی سختی ها، ذره ای از دفاع و حمایت از ارزش هایشان کوتاه نیامدند.

وی با بیان اینکه اگر امروز سختی می کشیم در آینده سبب افتخار نسل های آینده خواهیم بود، تصریح کرد: نقص در تصمیم گیری ملی ماست که شاید به درستی از ظرفیت نخبگان تمامی استان ها بهره گرفته نشده که به طور مثال در استانی مانند هرمزگان پنج نفر در حال حاصر شایستگی در صندلی استانداری را دارند.

همتی با اشاره به اینکه هرمزگان علاوه بر نقش استانی، نقشی ملی و بین المللی دارد و باید بر این اساس برای آن برنامه ریزی کرد، تصریح کرد: امروز شاهد درخشان ترین دوران کاری در هرمزگان هستیم و شاید تکرار آن سخت باشد که در این شرایط تحریم و کرونا اینچنین خدماتی به وقوع پیوست و به عنوان نمونه 2 هزار تخت بیمارستانی در این شرایط به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید امیدمان به تهران نباشد/تا پایان سال جشن پایان محرومیت بشاگرد برپا می شود

باید امیدمان به تهران نباشد/تا پایان سال جشن پایان محرومیت بشاگرد برپا می شود