مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-11ورزشي

ویسی با جسارت بیشتر به بومی ها فرصت دهد / خروجی فوتبال خوزستان نزدیک به صفر است


اولین کاپیتان تیم فولاد با بیان این که متاسفانه خروجی فوتبال خوزستان باتوجه به هزینه های میلیاردی که در چند سال اخیر شده، نزدیک به صفر است، - ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فولاد با بیان این که متاسفانه خروجی فوتبال خوزستان باتوجه به هزینه های میلیاردی که در چند سال اخیر شده، نزدیک به صفر است، گفت: مهد فوتبال کشور هستیم ولی در تیم هایمان به فوتبالیست های خوزستانی فرصت نمی دهیم.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان این که خروجی فوتبال خوزستان در این سال ها خوب نبوده است، اظهارکرد: تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بازی می کند و آیا خروجی فوتبال خوزستان این است که ما تنها صالح حردانی را در تیم ملی داشته باشیم؟ وقتی تیم ملی ایران برای اولین بار به جام جهانی رفت، پنج شش بازیکن تیم ملی از خوزستان بودند که همان موقع نیز پیشکسوتان خوزستان و کارشناسان بزرگ فوتبال کشور و خوزستان به آقای حشمت مهاجرانی معترض بودند که فوتبال خوزستان بیش از پنج شش بازیکن حق دارد که بازیکن در تیم ملی داشته باشد.

خروجی فوتبال خوزستان چیست؟ وی افزود: وقتی به آن نسل نگاه می کنیم و شاهد حضور قلیچ خانی، پروین، حجازی، عبداللهی و اسکندریان در تیم ملی بودیم، کسی جرات نداشت از بزرگی فوتبال، اسم آن ها را بیاورد ولی خوزستانی ها می گفتند که در کنار برزگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی با جسارت بیشتر به بومی ها فرصت دهد / خروجی فوتبال خوزستان نزدیک به صفر است

ویسی با جسارت بیشتر به بومی ها فرصت دهد / خروجی فوتبال خوزستان نزدیک به صفر است