مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-11فرهنگي

آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری با وزارت میراث فرهنگی


رییس بنیاد مستضعفان در بازدید ضرغامی از کاخ موزه هنر ایران (کاخ مرمر) گفت:بنیاد آماده همکاری در حوزه هنر مرمت با وزارت میراث فرهنگی است.

- به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به همراه رییس بنیاد مستضعفان عصر یکشنبه 18 مهرماه از کاخ موزه هنر ایران (کاخ مرمر) بازدید کرد.

ضرغامی در این بازدید آثار هنرمندان آیینه کار، معرق کار، میناکار ایرانی و خالقان آثاری چون گنبد مینا، نقاشی های دیواری، قالی های دستباف و اصیل و سوزن دوزی های هنرمندان را بی بدیل و نشان از توجه مردم ایران به هنر و ابنیه تاریخی دانست و بیان کرد: کاخ موزه هنر ایران، نمایش تمام عیار هنر دست استادکاران ایرانی است.

او با اشاره به توان و تجربه و دانش هنرمندان ایران زمین با روحیه مقاومت و ظلم ستیزی گفت: تاریخ و هنر ایران با نام مردان و زنان ایران اسلامی گره خورده است و روایت گری تاریخ ایران، خود هنری ستودنی بوده که لازم است راهنمایان موزه ها و ابنیه های تاریخی آموزش دیده، با مطالعه در خدمت بازدیدکنندگان باشند.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در گفت وگو با مدیر و راهنمایان موزه تاکید کرد: آشنا کردن مردم با میراث افتخارآمیز و تاریخ تمدن ایران بزرگ از وظایف اولیه حاکمیت است و مدیریت خوب بنیاد مستضعفان در احیای میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری با وزارت میراث فرهنگی

آمادگی بنیاد مستضعفان برای همکاری با وزارت میراث فرهنگی