مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-11اقتصادي

اقدامات بهزیستی در راستای افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان


رییس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور برنامه های این مرکز در راستای افزایش دسترسی همگان به خدمات سلامت روان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پیامدهای بعد و قبل از آن قرار دارد و لزوم عدالت در سلامت و افزایش دسترسی همگان به خدمات سلامت روان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رییس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: اقدامات شاخصی در این زمینه در مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور انجام شده است که از جمله آنها می توان به سیاست گذاری و برنامه ریزی معطوف به خدمات روان شناختی از طریق مراکز مشاوره در بخش های دولتی و غیردولتی و گزینش متخصصین صاحب صلاحیت و ابلاغ دستورالعمل ها در سطح کشور اشاره کرد.

رضوان مدنی ادامه داد: توجه به گروه های خاص کودک و نوجوان و راهنماهایی در این بخش ها، بومی سازی مهارت های زندگی در سطح کشور، بهره مندی از رویکرد اجتماع محور با هدف نقش ذی نفعان در سیاست ها برای مردم و توسعه و تقویت فعالیت ها و درون و برون سازمانی با وزارتخانه ها و انجمن های علمی و پژوهشی با هدف افزایش ضریب نفوذ خدمات از جمله برنامه های دیگر این مرکز در راستای ارتقای سلامت روان گروه های جامعه است.

وی بیان کرد: طراحی مداخلات و برنامه های آموزشی متناسب با نیاز خدمات گیرنده جوانان در شرف ازدواج وبرنامه ریزی و طراحی مداخلات با ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات بهزیستی در راستای افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان

اقدامات بهزیستی در راستای افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان