مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-11اقتصادي

کاربری 109 آب بندان مازندران گردشگری است


مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: کاربری 109 آبندان استان گردشگری است ولی اجازه واگذاری آن به سرمایه گذاران را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله فرزانه صبح دوشنبه در نشست فعالان گردشگری با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری یک کار فرابخشی است، افزود: گردشگری کشاورزی در استان باید توسعه یابد زیرا کشاورزی بخشی از علایق گردشگر و مسافران است.

وی تغییر و تفکیک اراضی کشاورزی را سبب نابودی مزارع و گردشگری کشاورزی برشمرد وگفت: در استان 860 قطعه آب بندان با 17 هزار هکتار وسعت وجود دارد که اولویت آن کشاورزی، پرورش ماهی، زراعت چوب و گردشگری است.

وی ادامه داد: 109 آب بندان دارای کاربری گردشگری است ولی متأسفانه اجاره واگذارکردن این آب بندان ها به بخش های خصوصی و سرمایه گذاری را نداریم.

فرزانه با عنوان اینکه مدیریت یکپارچه در حوزه گردشگری لازم است، گفت: گردشگری صنعت نیست بلکه خدمات است زیرا سرمایه گذار و بهره بردار بیشترین آسیب را در کرونا تجربه کرده اند و اگر قرار است در حوزه میراث، گردشگری و صنایع دستی حمایت شویم باید اعتبارات مرمتی، تسهیلات با نرخ سود پایین و تدوین بسته های حمایتی لازم ارائه و طراحی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران یادآور شد: برای اجرای گردشگری و رویدادهای بین المللی گردشگری تمامی دستگاه ها باید پای کار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربری 109 آب بندان مازندران گردشگری است

کاربری 109 آب بندان مازندران گردشگری است