مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-11اقتصادي

آخرین وضعیت واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از تصمیم گیری برای واگذاری نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت: در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور در خصوص واگذاری نیشکر هفت تپه بحث شد.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از تصمیم گیری برای واگذاری نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد و گفت: در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور در خصوص واگذاری نیشکر هفت تپه بحث شد.

نورالله حسن زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته در جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور، استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسوولان کشوری و استانی در خصوص بحث واگذاری نیشکر هفت تپه بحث و گفت وگو شد.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حیطه نیشکر یک شرکت توانمند و فعال است، استان پیشنهادی ارائه کرد تا نیشکر هفت تپه نیز به این شرکت واگذار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه در خصوص واگذاری نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اتخاذ شده اما هنوز رسما اعلام نشده اند.

حسن زاده عنوان کرد: به زودی نتیجه نهایی واگذاری مدیریت شرکت نیشکر هفت تپه از طرف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به شرکت توسعه نیشکر و صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه

آخرین وضعیت واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه