مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-11پزشكي

فرار مالیاتی زیر ذره بین/ یک مرکز رادیولوژی به دستور دادستان اسلام آبادغرب پلمب شد


یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در اسلام آبادغرب به دستور دادستان این شهرستان به علت فرار مالیاتی و عدم استفاده از دستگاه کارت خوان پلمب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به موجب بند (ی) تبصره (6) قانون بودجه سال 1398 و تبصره (2) ماده (169) قانون مالیات های مستقیم، تمامی صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آن ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی ایران صادر شده، مکلف هستند در چهارچوب آیین نامه تبصره (2) ماده (169) قانون مالیات های مستقیم نسبت به نصب، راه اندازی و استفاده از پایانه فروشگاهی (دستگاه کارتخوان بانکی) اقدام کنند.

اما هنوز هستند از صاحبان حرفه و مشاغل یاد شده که در برابر نصب کارتخوان مقاومت شدیدی از خود نشان می دهند، البته هدف پزشکان از عدم ارائه دستگاه کارتخوان فرار از مالیات است که این کار تخلف محسوب می شود و قابل برخورد و پیگیری است.

همین فرار مالیاتی امروز کار دست یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی در اسلام آبادغرب داد.

به دستور دادستان دادسرای عمومی وانقلاب اسلام آباد غرب، یک مرکز رادیولوژی و سونوگرافی این شهرستان با حضور کارشناسان نظارت بر درمان و اداره اماکن به علت فرار مالیاتی و عدم استفاده از دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی زیر ذره بین/ یک مرکز رادیولوژی به دستور دادستان اسلام آبادغرب پلمب شد

فرار مالیاتی زیر ذره بین/ یک مرکز رادیولوژی به دستور دادستان اسلام آبادغرب پلمب شد