مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-11اقتصادي

تخصیص اعتبار توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی از مناطق آزاد تجاری- صنعتی


دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار ویژه برای توسعه زیرساخت مناطق آزاد تجاری گفت: مجلس ما را برای بازگرداندن مناطق آزاد به ریل اصلی خود و جذب سرمایه گذار جهت رونق تولید و صادرات یاری خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، درخواست داریم در این مسیر به ما کمک کنند تا بتوانیم هر چه سریع تر مناطق آزاد را به ریل اصلی خودش بازگردانده و ضمن جلوگیری از زمین فروشی در این مناطق اقدام به جذب سرمایه گذاری برای رونق تولید و صادرات کنیم.

وی اظهار کرد:  همچنین لازم است در بودجه 1401 برای توسعه زیرساخت های مناطق آزاد نیز اعتباراتی پیش بینی شود و در 7 منطقه جدید آزاد و تجاری نیز طرح جامع تدوین و منابع مورد نیاز بر اساس آن تخصیص پیدا کند تا پس از توسعه، آماده ورود سرمایه گذاران شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی ادامه داد: سال های قبل ضابطه ای در مناطق آزاد گذاشته شده بود که بر اساس آن 10 درصد از بودجه مناطق آزاد باید به محرومیت زدایی مناطق اختصاص پیدا می کرد که در حال حاضر این مبالغ در حوزه توسعه زیرساخت ها هزینه می شود.

البته اجرای طرح های محرومیت زدایی نیازمند بررسی و مطالعه عمیق است تا از هزینه ها بیشترین استفاده را برای توامندسازی مردم بومی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی از مناطق آزاد تجاری- صنعتی

تخصیص اعتبار توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی از مناطق آزاد تجاری- صنعتی