مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-11ورزشي

هدیه تاریخی عزیزی خادم به مردم ایران؛ سکوهای خالی!


در حالی که هواداران تیم ملی در تدارک تهیه بلیت و پایان بخشیدن به حدود دو سال دوری از ورزشگاه بودند، فدراسیون فوتبال بعد از دو ماه داستان سرایی، - در حالی که هواداران تیم ملی در تدارک تهیه بلیت و پایان بخشیدن به حدود دو سال دوری از ورزشگاه بودند، فدراسیون فوتبال بعد از دو ماه داستان سرایی، در نهایت نتوانست از حق میزبانی خود استفاده کند و حالا تیم ملی در دیدار سنتی آسیا، بدون تماشاگران به میدان می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گویا سوء مدیریت و بی برنامگی در فوتبال ایران ریشه دوانده و قرار نیست با تغییر مدیریت، این فوتبال نفسی تازه کند.

در نبود زیرساخت و پول، هواداران تنها داشته مهم و قابل اتکای فوتبال ایران هستند که به لطف کوتاهی و وعده و وعیدهای تو خالی مدیران فدراسیون فوتبال، تیم ملی در دیدار با کره جنوبی از این سرمایه ارزشمند خود هم محروم خواهد بود تا در مهم ترین دیدار خود در انتخابی جام جهانی، فقط روی کاغذ میزبان باشد.

تقریباً صحبت های مفصلی در این مورد انجام شده است ولی تعداد قطعی ظرف یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

قطعاً در بازی با کره تماشاگر خواهیم داشت.

این ها سخنان شهاب الدین عزیزی خادم در شامگاه دوشنبه دوازدهم مهر است که از حضور قطعی تماشاگران در دیدار با کره جنوبی خبر می دهد اما بعد از حدود 6 روز، نه تنها میزبانی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه تاریخی عزیزی خادم به مردم ایران؛ سکوهای خالی!

هدیه تاریخی عزیزی خادم به مردم ایران؛ سکوهای خالی!