مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-11پزشكي

تزریق 770 هزار دز واکسن در شهرستان رشت/واکسینه شدن 56 درصد دانش آموزان


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تاکنون مجموعا 770 هزار دز واکسن در شهرستان تزریق شده، گفت: تا به امروز نزدیک به 37000 نفر دانش آموز تزریق واکسن را در سطح شهرستان داشته اند که با توجه به آمار بالا در این رابطه تاکنون 56 درصد دانش آموزان واکسینه شده اند.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تاکنون مجموعا 770 هزار دز واکسن در شهرستان تزریق شده، گفت: تا به امروز نزدیک به 37000 نفر دانش آموز تزریق واکسن را در سطح شهرستان داشته اند که با توجه به آمار بالا در این رابطه تاکنون 56 درصد دانش آموزان واکسینه شده اند.

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد کرنای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث کرونا سرعت واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی دو بال پرواز آرامش و سلامت جامعه هستند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همزمان با واکسیناسیون باید انجام گیرد، افزود: آمارها نشان داده با توجه به اینکه واکسیناسیون به طور منظم در حال انجام است، در جایی اگر رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی را نداشته باشیم، مجدد شاهد افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها خواهیم بود؛ عادی انگاری بلای جان جامعه است و مشکلاتی را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 770 هزار دز واکسن در شهرستان رشت/واکسینه شدن 56 درصد دانش آموزان

تزریق 770 هزار دز واکسن در شهرستان رشت/واکسینه شدن 56 درصد دانش آموزان