مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-11اجتماعي

فرمانده انتظامی یزد: لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد برای آموزش ترافیکی


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به نقش سه عامل انسانی، خودرویی و جاده ای در کاهش حوادث ترافیکی و آسیب های ناشی از آن، گفت: آموزش های ترافیکی و فرهنگسازی در موضوعات مختلف باید در مدارس و مساجد ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید محمد رستگاری، فرماندار یزد صبح امروز در همایش طلایه داران ترافیک که با حضور رانندگان قانونمند استان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد، با بیان این که  داشته و زحمتی دوچندان داشته است، اظهار کرد: کسب دستاوردهای بزرگ در گرو همکاری مستمر شهروندان است.

سردار عباسعلی بهدانی فرد نیز در این همایش، با اشاره به نقش سه عامل انسانی، خودرویی و جاده ای در کاهش حوادث ترافیکی و  آسیب های ناشی از آن، عامل انسانی را مهمترین عامل برشمرد و  افزود: باید آموزش های ترافیکی و فرهنگسازی در موضوعات مختلف و در اماکن عمومی از جمله مدارس و مساجد ارتقا یابد و این فرهنگ سازی باید در راستای رعایت نکات و قوانین ایمنی باشد که شاهد کاهش چشمگیر جانباختگان و تصادفات باشیم.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه گفت: بیشترین نیروی حاضر در سطح شهر،  نیروی پلیس  راهور یا راهنمایی رانندگی هستند تا ترافیک شهری به حداقل برسد و وقت مردم تلف نشود و شاهد وضعیت بهتر استان از نظر بروز حوادث ترافیکی و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی یزد: لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد برای آموزش ترافیکی

فرمانده انتظامی یزد: لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد برای آموزش ترافیکی