مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-11اجتماعي

فقط 10 درصد کلاس اولی ها به مدرسه رفتند


در حالی که هنوز برخی ابهامات درباره شیوه بازگشایی حضوری مدارس مطرح است، سکوت سخنگوی وزارت آموزش و پرورش باعث بی پاسخ ماندن آن ها شده است، با این حال تمام مدارس تا پایان آبان ماه به استقبال آموزش حضوری می روند و مدیران باید اقداماتی را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، با آغاز واکسیناسیون دانش آموزان گروه سنی 12 تا 18 سال، روند بازگشایی مدارس تسریع می شود و قرار است از آبان ماه روند بازگشایی حضوری مدارس آغاز شود.

البته مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت، از ابتدای مهر آموزش حضوری را آغاز کرده اند و قرار است به تدریج در طول دو ماه آینده، روند آموزش ها به سمت حضوری پیش برود.

با توجه به مصاحبه های مکرر مسئولان وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس از آبان ماه، هنوز سوالات و ابهامات مختلفی در این باره مطرح است و این نگرانی را ایجاد می کند که مبادا پس از بازگشایی مدارس، تجربه سال گذشته تکرار شده و باز هم شاهد بسته شدن در های مدارس باشیم.

مدارس تا چه اندازه در جریان دستورالعمل های بازگشایی هستند و آیا برای طراحی تدابیر لازم به منظور بازگشایی مدارس از آبان ماه آماده هستند؟ واکسیناسیون گروه سنی 12 تا 18 سال در حال اجراست، اما تکلیف بازگشایی مدارس در دوره ابتدایی با توجه به ضرورت آموزش حضوری برای این گروه از دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 10 درصد کلاس اولی ها به مدرسه رفتند

فقط 10 درصد کلاس اولی ها به مدرسه رفتند