مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-11بين الملل

درخواست مدیران تجاری جهان برای جلوگیری از تخریب طبیعت


مدیران چند شرکت تجاری بزرگ در آستانه برگزاری کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل هشدار دادند که رهبران جهان و سران دولت ها باید اقدامات بیشتری برای جلوگیری از تخریب طبیعت انجام دهند.

- مدیران چند شرکت تجاری بزرگ در آستانه برگزاری کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل هشدار دادند که رهبران جهان و سران دولت ها باید اقدامات بیشتری برای جلوگیری از تخریب طبیعت انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیران این کمپانی ها پیش از آغاز کنفرانس تنوع زیستی سازمان ملل که قرار است در چین برگزار شود و هدف آن تدوین پیش نویس توافق نامه سازمان ملل متحد برای حفظ تنوع زیستی است، در نامه ای هشدار داده اند که رهبران جهان باید اقدامات بیشتری برای جلوگیری از تخریب طبیعت و حیات وحش انجام دهند.

مدیران اجرایی کمپانی های اچ اند ام، یونیلیور و 9 شرکت دیگر طی نامه ای از دولت ها درخواست کردند تا اقدامات معنی داری را برای مقابله با انقراض گسترده حیات وحش و فروپاشی اکوسیستم ها در پیش گیرند یا خود را در معرض خطر مواجهه با یک سیاره مرده قرار دهند.

این هشدار در حالی مطرح شده که چین، ریاست نشست بزرگ محیط زیستی سازمان ملل را با میزبانی افتتاحیه کنوانسیون تنوع زیستی Cop15 برعهده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مدیران تجاری جهان برای جلوگیری از تخریب طبیعت

درخواست مدیران تجاری جهان برای جلوگیری از تخریب طبیعت