مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-11اقتصادي

شیراز میزبان رقابت های نخبگان مهارتی کشور می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس اعلام کرد که مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از دو سال وقفه آبان ماه امسال به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس اعلام کرد که مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از دو سال وقفه آبان ماه امسال به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

حشمت کوشکی دوشنبه 19 مهرماه به خبرنگاران گفت: در این دوره از مسابقات که به صورت غیر متمرکز و به میزبانی برخی از استان ها برگزار می شود، با توجه به ظرفیت های موجود در استان، میزبانی حرفه های تخصصی فناوری طراحی گرافیک و راهکارهای نرم افزاری برای تجارت به فارس سپرده شده است.

او خاطرنشان کرد: سی و هشت نخبه مهارتی زیر 22 سال از سراسر کشور به مدت سه روز از سوم تا پنجم آبان ماه در شیراز به رقابت پرداخته و نفرات برتر کشور به مسابقات جهانی مهارت 2022 شانگهای چین اعزام خواهند شد.

کوشکی ادامه داد: با توجه به اهمیت این رقابت ها شش نفر از کارشناسان خبره کشوری قضاوت این دوره را بر عهده خواهند داشت.

او خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، کشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت های آنان، شناساندن اهمیت آموزشهای مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی به عموم مردم، شناسایی و معرفی افراد نخبه به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز میزبان رقابت های نخبگان مهارتی کشور می شود

شیراز میزبان رقابت های نخبگان مهارتی کشور می شود