مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-11بين الملل

هاآرتص؛ مذاکرات بی نتیجه اسراییل-واشنگتن درباره ایران


روزنامه صهیونیستسی «هاآرتص» در گزارشی نوشت که تلاش نماینده صهیونیست ها در دیدار هفته گذشته با مقام آمریکایی در واشنگتن برای تشدید فشارها به ایران به در بسته خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش کرد که در گفت وگوهای راهبردی هفته گذشته مقام های صهیونیست با شرکای آمریکایی خود در واشنگتن، درخواست رژیم صهیونیستی برای تشدید تحریم های ایران نشنیده گرفته شد.

ایال حولاتا مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هفته گذشته با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید در خصوص طیفی از موضوعات به خصوص برنامه هسته ای ایران گفت وگو کردند.

روزنامه هاآرتص در خصوص بن بست مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و ایالات متحده نوشت که تل آویو و دستگاه دفاعی آن به طور فزاینده ای از رویکرد آمریکا برای ازسرگیری مذاکرات وین درباره احیای پراکنده در جریان بوده است و این مذاکرات پس از 6 دوره به صورت موقت متوقف شده است و هنوز در دوران ریاست جمهوری آیت الله سیدابراهیم رییسی از سرگرفته نشده است.

رژیم صهیونیستی در دوران توقف مذاکرات وین تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا جامعه جهانی را علیه ایران متحد کند و فشارها به جمهوری اسلامی ایران را تشدید بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص؛ مذاکرات بی نتیجه اسراییل-واشنگتن درباره ایران

هاآرتص؛ مذاکرات بی نتیجه اسراییل-واشنگتن درباره ایران