مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-11اقتصادي

تشکیل صف های طویل گاز مایع درارومیه/ مشکلی که هر سال تکرار می شود


هنوز هوای آذربایجان غربی سرد نشده اما صف های طویل گاز مایع در ارومیه مثل سال های قبل تشکیل شد تا مردم از وضعیت موجود گلایه کنند.

- ، گروه استان ها- سکینه اسمی: همه ساله فصل پاییز قصه تکراری افزایش تقاضا برای کپسول گاز مایع و تشکیل صف های طولانی به یکی از مشکلات مردم ارومیه تبدیل شده است.

مردم هر روز برای تأمین کپسول های گاز و رفع نیازهای خود در صف های طویل سرگردان هستند و این امر موجب رونق بازار سیاه کپسول گاز در ارومیه نیز شده است.

عدم مدیریت صحیح توزیع، نبود نظارت کافی و حضور دلالان برای ایجاد بازار سیاه از مهمترین عوامل به وجود این مشکل به شمار می رود و امسال نیز این موضوع امسال هم به دلیل عدم چاره اندیشی به موقع به یکی از دغدغه های اصلی مردم ارومیه تبدیل شده است.

ایجاد بازار سیاه، افزایش قیمت هر سیلندر گاز مایع تا 100 هزار تومان، صف های طولانی کپسول گاز مایع و عدم تأمین نیاز واقعی خانوارهای واقعی بخشی از مشکلاتی است که طی هفته های اخیر مشکلات زیادی را برای مردم ارومیه و شهرهای شمال استان ایجاد کرده است.

مسئولان مهمترین عامل ایجاد این مشکل را خودروهایی می دانند که به صورت غیرمجاز و غیراستاندارد اقدام به گازسوز کردن خود کرده اند می دانند اما مردم معتقد هستند نظارت کافی در روند توزیع وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل صف های طویل گاز مایع درارومیه/ مشکلی که هر سال تکرار می شود

تشکیل صف های طویل گاز مایع درارومیه/ مشکلی که هر سال تکرار می شود