مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-11سياسي

شرط حمایت صندوق گلستان از ایده های استارت آپی


مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان با انتقاد نسبت به عدم حضور تیم های استارت آپی آموزشی در حوزه آموزش های مهارتی، گفت: ما از طرح های آموزشی که در اقتصاد تاثیر گذار باشند، - مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان با انتقاد نسبت به عدم حضور تیم های استارت آپی آموزشی در حوزه آموزش های مهارتی، گفت: ما از طرح های آموزشی که در اقتصاد تاثیر گذار باشند، حمایت خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد رضایی در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه آموزش که امروز به صورت آنلاین در محل این صندوق برگزار شد، آموزش را یکی از موضوعات مورد علاقه صندوق پژوهش و فناوری گلستان دانست و افزود: در استان گلستان 3 تیم استارت آپی در حوزه های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس آنلاین و آموزش مهارت فعال هستند.

وی مهمترین چالش حوزه آموزش های آنلاین را زیر ساخت های ارتباطی دانست و اظهار کرد: در روزهای ابتدایی پاندمی کرونا این زیر ساخت ها در کشور بسیار ضعیف بود ولی به تدریج این زیر ساخت ها توسعه یافته است، هر چند که این زیر ساخت ها در شهرستان ها و روستاها با چالش هایی مواجه است.

رضایی، ایران را کشوری توصیف کرد که 40 درصد آن روستاها هستند و خاطر نشان کرد: در روستاها افراد به مشاغلی فعال هستند که در راستای دانش بومی همان منطقه است که شامل صنایع دستی، موسیقی و همچنین فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط حمایت صندوق گلستان از ایده های استارت آپی

شرط حمایت صندوق گلستان از ایده های استارت آپی