مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-11اقتصادي

بخش ایلخچی قطب تولید پسته در آذربایجان شرقی است


فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه بخش ایلخچی قطب تولید پسته در استان آذربایجان شرقی است، گفت: پسته ایلخچی قابلیت تبدیل شدن به برند ملی را دارد.

- ، بابک رضی منش در بازدید از باغات پسته ایلخچی اظهار داشت: بزرگترین ثروت شهرستان اسکو غنای فرهنگی مردمان این شهرستان با بالاترین نرخ باسوادی در سطح کشور است و در جهان پیشرفته امروز دیگر منابع طبیعی به عنوان ثروت اصلی کشورها محسوب نمی شود بلکه نیروی انسانی فعال، خلاق و کارآمد به عنوان بزرگترین ثروت هر جامعه و متضمن رشد، توسعه و بالندگی هر کشور محسوب می شود.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به اینکه باید تمام همت و تلاش خود را برای بارور سازی ظرفیت های شهرستان در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری بکار بگیریم، گفت: رونق اقتصادی منطقه، حل معضل بیکاری و اشتغال جوانان با استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای عظیم شهرستان در بخش های مختلف دور از دسترس نیست.

رضی منش با بیان اینکه شهرستان اسکو قطب تولید گردو، پسته، بادام، کلزا و گل محمدی در استان است افزود: پسته به عنوان باارزش ترین و گران ترین محصول کشاورزی و دارویی یک محصول استراتژیک و صادراتی است و بعد از فرش جایگاه دوم را در صادرات غیر نفتی با 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ایلخچی قطب تولید پسته در آذربایجان شرقی است

بخش ایلخچی قطب تولید پسته در آذربایجان شرقی است