مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-11سياسي

چند نجوای عاشقانه دختران شهید با پدران شان


احتمالا در روزهای دختر که هم روز ملی دارد و هم روز جهانی و امروز تاریخ روز جهانی دختر بچه هاست، باز هم دختران شهدا مثل قبل نامه ای به پدر می نویسند و دلتنگی ها و احساس شان را قلمی می کنند.

- ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: گویا جمله دخترها بابایی ترند به حد مقبولی تکرار شده که بتواند ملکه ذهن ها گردد و حتی به محض شنیدن روز دختر هم این جمله تداعی شود؛ اصلاً انگار کلمه دختر و پدر از یک چشمه جوشیده که با بیان کلمه دختر ، محبت پدری در آن موج می زند.

احتمالاً در روزهای دختر که هم روز ملی دارد و هم روز جهانی و امروز تاریخ روز جهانی دختر بچه هاست، باز هم دختران شهدا مثل قبل نامه ای به پدر می نویسند و از دلتنگی ها و احساسشان پرده برمی دارند؛ دلنوشته هایی که تعدادشان نامعلوم است و شاید این چند نامه قطراتی از دریای کلمات کودکانه به پدر سفر کرده شان باشد: نامه ای از طرف عسل، دختر شهید محمد جنتی که سال 1396 در سوریه به شهادت رسید؛ …پدرم به شما خیلی افتخار می کنم که شهید هستی.

بابا تو بهترین آدم جهانی دلنوشته دختر شهید حسین بادپا که سال 1391 در سوریه عروج کرد؛ بابای بالابلندم بابای من مرد بالابلند دیروز و هزار تکه امروزم، هرگز تصور نمی کردم روزی بیاید که ثانیه ها برایم سالی بگذرد از غم فراقت، روزی بیاید که لبخندت را گم کنم بین خطوط مبهم روزگار، روزگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نجوای عاشقانه دختران شهید با پدران شان

چند نجوای عاشقانه دختران شهید با پدران شان